http://www.femzen.blogg.se/ ♥

hejsan alla louisas söta bloggläsre ^^
linda is in tha house , so watch out ! :)

ja, tänkte jag skulle sammanfatta lite kort om mig och sen skriva några rader med fina ord om louisa, :)

*ja, jag heter Linda Marie Ek Femzén och bor i valbo, jag är 12 år och föddes den 6 maj 1998 i forsbacka.
nu bor jag i valbo,! ♥
om ni vill läsa mera om mig och så är de bara att kika in på min blogg jag kommer att länka i slutet.
ja, lite kort om min dag kanske emellan? ;)

*10.00 blev jag väckt av min plastsyster Tilda, sen käka vi frukost och sen vare slapp hela dagen till mat , för innan maten gjorde jag och pappas tjej lite matte, sen käka vi sen åkte vi hem till mamma ! :D

Louisa Rehn Molander, ♥

louisa, du är en söt tjej som betyder jätte mycket för mig, du tror du vet men tro mig, du har INGEN aning !
dessutom har du ingen aning om hur mke jag saknar dig!
du är så underbar att jag dör, ! :o
du fattar inte hur söt du är heller!
louisa är en av världens sötaste tjejer och vi har många underbara minnen! Och fler ska de bli, right? ^^
louisa du och jag har känt varandra i ungefär sju år ?
vi träffades första gången i sexårs, men för ett /ett halvår sen var en av de lyckligaste stunderna i mitt liv, då du & jag louisa belv bästavänner.
jag älskar dig gmn, du betyder mke i mitt liv ! ;p
pusspåre,

kan inte blev den längsta texten men men..






bjuder på två sockersöta bilder på mig & louisa, ♥

här är länken till min blogg -
http://www.femzen.blogg.se

/ L I N D A ♥


K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback