Every move i make, every step i take.

hello there! miss't me? i know you have!
haha, jo, de blev så att jag åkte från mormor(och morfar)  till farmor( och farfar), eheheh. 
jag och fanny hade asnajs i stugan, skönt med lite chill sådär! 
sen drog jag till farmofarf och fira farfar som fyllde 71 ! 
nu ikv kom felicia på besök och vi hade lite mys sådär :) 
2morrow ska jag titta på lillsyrrans fotbollsmatch sen kanske vara med någon gullig? 
eftersom jag ska titta på syrrans match måste jag upp ca 09:30 :S:S:S
och borde sova, men vem orkar sova? :P:P
nu har jag iaf vart gullig och gjort ett inlägg,

K O M M E N T A R E R
posted by: Malin

Gullig du Louisa! :*

2011-08-14 @ 10:13:48
hemsida: http://malinvictorias.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback