to be honest..

- Jag älskar att gå och sova i en bäddad säng, men hatar att bädda den..


- Jag älskar när mitt rum är städat men hatar att städa de..


- Den här månaden har jag vart sämst på att spara pengar


- jag gråter jättelätt framför filmen och även låtar..


- Jag lyssnar på justin bieber i smyg


- jag tycker inte om eminen. han låter jämt så aggresiv


- jag har redan planerat vad jag önskar mig i julklapp


- jag är nog min egens blogg största följare..


- jag har gått osminkad nästan hela sommaren


- jag ångrar väldigt mycket som jag gjorde i 5:an och 4:an

K O M M E N T A R E R
posted by: felicia

fin blogg :)

söt du e :)

kram

2011-08-17 @ 09:36:45
hemsida: http://felliskamera.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback