Mitt 2011

lägger ut några bilder på mitt 2011, ingen ordning eller så..



Va med underbara vänner & har haft hur kul som helst med dom ( inte bara dom på bilderna)


Spelat a lot of fotboll med världens bästa fotbolls lag, så vann vi även DM + serieledare blev vi också!!

.. och haft väldigt trevliga träningar..


Haft en underbar sommar 2011! hemma i solen, farmor&farfars stuga, mormor&morfars stuga, midsommar 2011,
turkiet, vänner, sol&bad, filmmys dom dagarna de regnar...


somsagt, turkiet 2011. det var helt underbart ! älskar verkligen sånna här sol&bad semestrar, eller ja. jag älskar
alla semestrar!! :D


halloween 2011, den kvällen var också kul. jag åt hade skoj med Gabriella. Underbart!

Det blev höst & jag började skola igen.. ny skola & tuff ht-termin. det var även höstlov och jag var med vänner
& åkte til stockholm.

ja skola somsagt.. vi hade musik & jag skulle lära mig spela gitarr & sjunga en låt på ca en vecka.
jag hade panik men de gick bra.. för de "slitet" fick jag ett b

de kom snö till gävlestad som tyvärr åkte bort efter ett tag, please kom back! jag med nya skidor & allt..


det blev jullov! och jul såklart ♥
hade en underbar jul & fick kanonbra julklappar!
-
det var mitt år! har haft en underbart 2011. Såg filmen new year's eve. jag kanske inte firar så stort genom
att stå på Times square men jag kommer fira, sådeså!
nu får vi hoppas att 2012 blir dubbelt..trippelt så bra! gott nytt år allihopa! ♥

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback