You've got a friend in me





hitta lite bilder från sommras vårar !
även om jag och felicia bara har vart med varandra i 1 ½ år så är hon ändå världens bästa,
tänker tillbaka på då vi va med varandra varenda helg och folk typ sa bara " åh hej louisa, du är väll med felicia.."
haha vi har så jävla mycket minnen som när vi hängde på american pizza place med min pappa..
och när vi började vinka sådär töntigt och när vi sov i min källare och älskade heltäckningsmattan ♥
och första gången jag sov hos dej och du totaldissade mej och jag trodde du va seriös, när vi spelade pingis den dagen och gömde hallonsoda bakom blomkrukan så inte din mamma såg.
på snart 2 år har vi gjort så himlans mycket!!
jag kan lita på dej till tusen och hoppas du litar på mig med,
jag suger på att skriva sånna här texter, eheh...
men du ska veta att jag älskar dej nå enomt, my beefef !
jag saknar allt dehär, liksom vi är ju nästan aldrig med varandra nå mer.. :(
men skolan tar ju bort ens fritid osv, hoppas vi träffas mycket nu på jullovet, loveu ♥

K O M M E N T A R E R
posted by: fellan

Underbar du! saknar allt det där jag med! folk sa ju alltid åhh hej felicia fast det var du som skrev ibland!

lika som när vi alltid spelade mario bros! och när vi skypa med domkallarmigPer! jag bor i det röda huset bakom det bruna på bajsberget! AHHAHAH minnen! det var så himla roligt! och kinder maxi <3<3<3 miss you!!

2011-12-20 @ 22:31:32
hemsida: http://fcarlsten.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback