en bekännelse

hej alla kära ungdomar.
Jag har funderat mycket på det här med internet och elektrisitet över huvudtaget. känns inte helt rätt att jag som jag är ska ha tillgång till en sån fantatisk sak som internet och el.. jag mena kan ju lika gärna sälja mamma och pappas hus och köpa ett bra tält som vi kan bo i året om! skulle ju spara mycket pengar på det och inte bli så jävla bortskämd som vissa ungar kan vara här i denna värld. finns ju så mycket olika skogar här och där så vad har man hus till.. finns ju baja major också vilket är ren lyx när man väl vant sig med naturen och lärt sig den lixom! Så hejdå för alltid ska även dra in på skolan så vi får råd till allt trättmedel som kommer behövas när vi rengör skogen vi ska bo i. funderar även på att köpa ett tält oc hflytta till öknen men det är vad jag vill i framtiden! mina framtids drömmar med andra ord! PUSSSSEN KIDZZZzzz
/ your lovely louisa




K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback