Vad jag tycker en bra blogg är.

har fått en fråga om vad JAG tycker är en bra blogg är, de kan vara olika, fast vissa saker gillar jag extra.


1: en bra design som inte är rörig osv..
2: uppdatera ofta!
3: jag älskar att läsa om mode. alltså outfit & collage m.m
4: andra saker jag tycker om att läsa är:
- humor, roliga historier & roliga bilder.
- foto, när man tar jättefina bilder & visar redigeringar!
- musik, visa sina spotify listor osv
- tips, om filmer, böcker, design m.m

& vardag, kanske inte typ sidlånga inlägg med superdetaljerat om sin vardag, men kanske vardag med bilder,
typ jag är "såhär glad idag" och säger det med en bild. bilder om sin vardag!

+ ett superstort plus som jag äääälskar att läsa om är när folk har photoshop eller ett annat bra redigeringsprogram, när man visar före/efter redigeringar, eller gör massa roliga inlägg med photoshop!
ett stort plus vilket även gör designen roligare osv!

hoppas ni orkade läsa, hehe.

söt bild på malins katt, George ♥


K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback