I GOT A GOOD FEELING

jaja.. gammla vanliga "förlåt, jag har inte bloggat" blablabla... men JAGSJÄLV tycker de är urtrist med folks bloggar:
-hej idag hade jag dom här ämnerna i skolan & efter tog jag den bussen hem och när jag kom hem tittade jag på tv...
så därför när jag är för slö för att skaffa bra bilder & inte känner för dom vanliga vardagsinläggen så blir det, juste. ingenting. SORRY SORRY :ppp
-
iallafall, om två dagar. vi vet alla vad som händer om två dagar. vågar jag skriva de? i do. skola
värkligen noll längtan or anything. love my swinglish. men ska ändå njuta av lovet fullt ut till dagen jag vaknar 06.25 och sedan åker mot skolan.

question: är de fult att använda swinglish i en blogg såhär?

hej.jag.är.ful.snälla.skriv.att.jag.inte.är.det please stop.. :D:D:D:D



K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback