Mästarcupen

 
Förra hösten så vann vårt lag, valbo ff, dm i gästrikland. Alltså ska vi representera gästrikland i fotboll på mästarcupen vilket är som SM. Alla Sveriges destrikt går igenom dm och sen vinnaren vidare till sm
och de är VI
Imorgon åker vi och jag litegrann att packa nu! Kommer vara borta i fyra dagar och inte kunna blogga så mycket eftersom blogg.se appen inte fungerar för mig....
hejdå så länge!

K O M M E N T A R E R
posted by: linda ♥

hej!
alltså du , alla ''trashar'' sina jeans på olika sätt , och jag vet att du gjorde de med ett par jeans . hur gjorde du? & vad föredrar du ? :*
svara gärna!

pusssss /linda :*

Svar: hej jag använde sandpapper på mina jeans och sattpapprade "vertikalt" på jeansen. Det jag skulle tipsa om är att INTE göra på knäna, de kan verka snyggt ibörjan men hålen blir bara större och fulare.
louisarmolander.blogg.se

2012-06-30 @ 20:01:29
hemsida: http://www.femzen.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback