If you dream it you can do it - Walt disney




hej jag heter louisa och jag tänkte göra ett inlägg om de senaste. nej inte de som är inne&ute här och där utan de senaste i mitt liv. woho intressant! eller?
-först och främst har jag blivit helt desperate housewives galen. Jag har följt serien jättelänge men nu när det endast är fyra avsnitt kvar har jag börjat kollat på säsong ett, tyvärr kollar jag liiiiiite för mycket.
- sen så finns det jättemycket skön musik just nu och jag är helt kär!!!! skulle kunna lyssna konstant 24/7
- jag vill till stockholm och shoppa, ni vet när man har MASSA pengar och inte vill göra av med det på tråkiga tröjor från hm......
- en riktig mobilnörd har jag blivit. IPHONE DESTROY MY LIFE
det var ju inte såå mycket men litegrann tack och godnatt

K O M M E N T A R E R

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback